בני יהודה גביע : בית"ר ירושלים: אלירן עטר יעבור / הכתומים ניצחו 3:4 את מכבי תל אביב בדו קרב פנדלים דרמטי וחגגו זכיה ראשונה .

הגרלת שמינית גמר גביע המדינה לנשים. שבוע לאחר הנחלת התבוסה לביתר ירושלים ושלב אחרי הנחלת התבוסה להכח תל אביב (6:0 בשני המשחקים), מארחת מכבי את בני יהודה בשלב שמינית גמר הגביע, . את העונה פותחת בני יהודה באופן רשמי במשחקי גביע הטוטו; הקבוצה זכתה באליפות אחת בעונת 1989/1990, ארבע פעמים בגביע . עד שנת 2004 שיחקה הקבוצה באצטדיון שכונת התקווה, בו ממוקמים מגרשי האימון של הקבוצה ומשרדי המועדון.

עד שנת 2004 שיחקה הקבוצה באצטדיון שכונת התקווה, בו ממוקמים מגרשי האימון של הקבוצה ומשרדי המועדון. ראו×'ן עו×'×
ראו×'ן עו×'×" חזר לק×'×¥ × ×"×'ות ×'תחנ×" from sport1images.maariv.co.il
הקבוצה של יוסי אבוקסיס ניצחה את נס ציונה 1:2, מזור ובוזגלו כבשו. הקבוצה זכתה באליפות אחת בעונת 1989/1990, ארבע פעמים בגביע . שבוע לאחר הנחלת התבוסה לביתר ירושלים ושלב אחרי הנחלת התבוסה להכח תל אביב (6:0 בשני המשחקים), מארחת מכבי את בני יהודה בשלב שמינית גמר הגביע, . מזור (95), ובוזגלו (108) סידרו לכתומים של יוסי אבוקסיס 1:2 על נס ציונה . בני יהודה מניפה את גביע המדינה (ארכיון) (צילום: מארחת בני יהודה תל אביב. הכתומים ניצחו 3:4 את מכבי תל אביב בדו קרב פנדלים דרמטי וחגגו זכיה ראשונה . בני יהודה · גביע המדינה.

הגרלת שמינית גמר גביע המדינה לנשים.

את העונה פותחת בני יהודה באופן רשמי במשחקי גביע הטוטו; הקבוצה זכתה באליפות אחת בעונת 1989/1990, ארבע פעמים בגביע . כפס וכפר קאסם גם העפילו, בני . מזור (95), ובוזגלו (108) סידרו לכתומים של יוסי אבוקסיס 1:2 על נס ציונה . 12.6.1968 היום לפני 48 שנה גביע המדינה הראשון מגיע לשכונת התקוה. באותה עונה הגיעה הקבוצה להישג נוסף כשעלתה לגמר גביע המדינה בפעם החמישית בהיסטוריה של המועדון. הגרלת שמינית גמר גביע המדינה לנשים. במשחק חצי הגמר ניצחה את מכבי חיפה 0:2 בהארכה. בני יהודה מניפה את גביע המדינה (ארכיון) (צילום: הקבוצה של יוסי אבוקסיס ניצחה את נס ציונה 1:2, מזור ובוזגלו כבשו. שבוע לאחר הנחלת התבוסה לביתר ירושלים ושלב אחרי הנחלת התבוסה להכח תל אביב (6:0 בשני המשחקים), מארחת מכבי את בני יהודה בשלב שמינית גמר הגביע, . בני יהודה עלתה אחרי הארכה דרמטית. מארחת בני יהודה תל אביב.

את העונה פותחת בני יהודה באופן רשמי במשחקי גביע הטוטו; שבוע לאחר הנחלת התבוסה לביתר ירושלים ושלב אחרי הנחלת התבוסה להכח תל אביב (6:0 בשני המשחקים), מארחת מכבי את בני יהודה בשלב שמינית גמר הגביע, . במשחק חצי הגמר ניצחה את מכבי חיפה 0:2 בהארכה. מארחת בני יהודה תל אביב. בני יהודה עלתה אחרי הארכה דרמטית.

שבוע לאחר הנחלת התבוסה לביתר ירושלים ושלב אחרי הנחלת התבוסה להכח תל אביב (6:0 בשני המשחקים), מארחת מכבי את בני יהודה בשלב שמינית גמר הגביע, . מנור סולומון: על ×
מנור סולומון: על ×"אופי ×"מיוח×" from sport1images.maariv.co.il
מזור (95), ובוזגלו (108) סידרו לכתומים של יוסי אבוקסיס 1:2 על נס ציונה . הגרלת שמינית גמר גביע המדינה לנשים. עד שנת 2004 שיחקה הקבוצה באצטדיון שכונת התקווה, בו ממוקמים מגרשי האימון של הקבוצה ומשרדי המועדון. 12.6.1968 היום לפני 48 שנה גביע המדינה הראשון מגיע לשכונת התקוה. הקבוצה זכתה באליפות אחת בעונת 1989/1990, ארבע פעמים בגביע . בני יהודה מניפה את גביע המדינה (ארכיון) (צילום: באותה עונה הגיעה הקבוצה להישג נוסף כשעלתה לגמר גביע המדינה בפעם החמישית בהיסטוריה של המועדון. הקבוצה של יוסי אבוקסיס ניצחה את נס ציונה 1:2, מזור ובוזגלו כבשו.

הזהובים מסיימים את המפעל במקום התשיעי ובסהכ רושמים ניצחון שני הפסדים ושתי תוצאות .

בני יהודה · גביע המדינה. הגרלת שמינית גמר גביע המדינה לנשים. 12.6.1968 היום לפני 48 שנה גביע המדינה הראשון מגיע לשכונת התקוה. עד שנת 2004 שיחקה הקבוצה באצטדיון שכונת התקווה, בו ממוקמים מגרשי האימון של הקבוצה ומשרדי המועדון. בני יהודה תל אביב היא הזוכה בגביע המדינה! באותה עונה הגיעה הקבוצה להישג נוסף כשעלתה לגמר גביע המדינה בפעם החמישית בהיסטוריה של המועדון. כפס וכפר קאסם גם העפילו, בני . מארחת בני יהודה תל אביב. שבוע לאחר הנחלת התבוסה לביתר ירושלים ושלב אחרי הנחלת התבוסה להכח תל אביב (6:0 בשני המשחקים), מארחת מכבי את בני יהודה בשלב שמינית גמר הגביע, . בני יהודה מניפה את גביע המדינה (ארכיון) (צילום: בני יהודה עלתה אחרי הארכה דרמטית. את העונה פותחת בני יהודה באופן רשמי במשחקי גביע הטוטו; הזהובים מסיימים את המפעל במקום התשיעי ובסהכ רושמים ניצחון שני הפסדים ושתי תוצאות .

12.6.1968 היום לפני 48 שנה גביע המדינה הראשון מגיע לשכונת התקוה. מזור (95), ובוזגלו (108) סידרו לכתומים של יוסי אבוקסיס 1:2 על נס ציונה . שבוע לאחר הנחלת התבוסה לביתר ירושלים ושלב אחרי הנחלת התבוסה להכח תל אביב (6:0 בשני המשחקים), מארחת מכבי את בני יהודה בשלב שמינית גמר הגביע, . כפס וכפר קאסם גם העפילו, בני . בני יהודה עלתה אחרי הארכה דרמטית.

מארחת בני יהודה תל אביב. מכ×'×™ תל א×'×™×': ×
מכ×'×™ תל א×'×™×': ×"או×"×"ים "תקעו סכין from sport1images.maariv.co.il
הקבוצה של יוסי אבוקסיס ניצחה את נס ציונה 1:2, מזור ובוזגלו כבשו. בני יהודה · גביע המדינה. כפס וכפר קאסם גם העפילו, בני . במשחק חצי הגמר ניצחה את מכבי חיפה 0:2 בהארכה. בני יהודה תל אביב היא הזוכה בגביע המדינה! הגרלת שמינית גמר גביע המדינה לנשים. מזור (95), ובוזגלו (108) סידרו לכתומים של יוסי אבוקסיס 1:2 על נס ציונה . את העונה פותחת בני יהודה באופן רשמי במשחקי גביע הטוטו;

במשחק חצי הגמר ניצחה את מכבי חיפה 0:2 בהארכה.

בני יהודה עלתה אחרי הארכה דרמטית. כפס וכפר קאסם גם העפילו, בני . מארחת בני יהודה תל אביב. באותה עונה הגיעה הקבוצה להישג נוסף כשעלתה לגמר גביע המדינה בפעם החמישית בהיסטוריה של המועדון. הזהובים מסיימים את המפעל במקום התשיעי ובסהכ רושמים ניצחון שני הפסדים ושתי תוצאות . הקבוצה של יוסי אבוקסיס ניצחה את נס ציונה 1:2, מזור ובוזגלו כבשו. הקבוצה זכתה באליפות אחת בעונת 1989/1990, ארבע פעמים בגביע . הגרלת שמינית גמר גביע המדינה לנשים. בני יהודה מניפה את גביע המדינה (ארכיון) (צילום: בני יהודה · גביע המדינה. שבוע לאחר הנחלת התבוסה לביתר ירושלים ושלב אחרי הנחלת התבוסה להכח תל אביב (6:0 בשני המשחקים), מארחת מכבי את בני יהודה בשלב שמינית גמר הגביע, . את העונה פותחת בני יהודה באופן רשמי במשחקי גביע הטוטו; במשחק חצי הגמר ניצחה את מכבי חיפה 0:2 בהארכה.

בני יהודה גביע : ×'ית"ר ירושלים: אלירן עטר ×™×¢×'ור / הכתומים ניצחו 3:4 את מכבי תל אביב בדו קרב פנדלים דרמטי וחגגו זכיה ראשונה .. את העונה פותחת בני יהודה באופן רשמי במשחקי גביע הטוטו; מארחת בני יהודה תל אביב. הקבוצה זכתה באליפות אחת בעונת 1989/1990, ארבע פעמים בגביע . 12.6.1968 היום לפני 48 שנה גביע המדינה הראשון מגיע לשכונת התקוה. במשחק חצי הגמר ניצחה את מכבי חיפה 0:2 בהארכה.

בני יהודה · גביע המדינה בני יהודה. הזהובים מסיימים את המפעל במקום התשיעי ובסהכ רושמים ניצחון שני הפסדים ושתי תוצאות .